* 31 dagar kvar *

31 dagar kvar och det känns som en evighet. Kan magen verkligen växa mer, den är just nu enorm vilket kommenteras av de flesta.
- Har du inte fått än, när är det då dags? Är det två där inne? Jasså inte, är du säker? Det måste vara tungt det där. Men det gör mig inget alls, de får kommentera hur mycket de vill och jag vet att de gör det med välvilja och faktum är ju att jag är stoor ;-)) Får även klappar och mys på magen och för mig är det helt okej, bjuder gärna på detta underverk som det faktiskt är.

Idag är det fredag och helgen stundar, härligt! Ska nog unna mig att gå hem lite tidigare från jobbet idag, för min rygg är helt slut och jag har inget som ligger och väntar. Jag skulle just nu, mest av allt vilja ha egenskapen att med hjälp av en dragkedja ta mig ur denna gigantiska kropp för ett litet tag, likt en bävernylonsoverall. Bara känna mig fri, lätt och rörlig och skutta runt utan någon smärta i rygg, musben eller mage. Eller varför inte få en hel natts sömn.... eller en rejäl omgång med maken i sänghalmen utan svimmningskänslor och stor mage i vägen. Det vore något det... ;-)) 

Ska nog överraska dem där hemma och köpa med mig thaimat hem till middag, då blir jag nog favorit hos gubben iallafall som älskar det. Skönt att slippa laga middag och jag är faktiskt så där supersugen på just thai som bara en gravid kan vara. Barnen gillar det ju också och dem kan man ju alltid muta med fredagsmys som inkluderar gott framför tv'n, så då blir jag favvis även där.
 

Kommentarer
Postat av: Eva

lycka till!!!

Postat av: Pia

Stort grattis till tjejen.Hoppas att ni alla mår bra!!Kram Pia.

2008-10-01 @ 19:19:02
Postat av: Carina

Å vad härligt du beskriver känslan att bära barnet ditt.Har oxå varit med om detta mirakel tre ggr..önskar dej lycka till...vet du vad det blir eller förblir det en hemlis till babyn e ute...Mvh carina

2008-11-02 @ 17:34:34
URL: http://www.metrobloggen.se/ corrrona
Postat av: Oscar L

Kan du inte börja blogga igen :)? Speciellt om vad som händer på ditt jobb :)

2008-12-01 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback