* Shoppinggalen *

Vet inte vad som flög i mig i veckan som var men nu är de allt införskaffade och premiären avklarad. De första nya bebiskläderna hamnade i kassen som bars med hem till oss ;-))

Kunde ju bara inte låta bli då jag råkade springa förbi P.O.P  och se att de nyss startat rean. Inte nog med det för jag var tillbaka i butiken dagen efter igen, efter att jag legat ångerfull på kvällen och undrat varför jag inte köpt den och den där som var så söt och billig... Mer kläder bars alltså hem. Den stolte blivande storebrodern var med första dagen och valde en pyjamas och storasystern ville ju inte vara sämre hon, så hon var med andra dagen och valde en body :-) Dock lite svårt att välja vad man ska köpa när man inte riktigt vet vad som gömmer sig där inne. Troligtvis är det ju en tösabit men jag vågar inte vara säker ;-)

Självklart låg det också varsin tröja till  Wilma och Elias i kassen och dessa blev genast favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback