* Skrattsalva *

Har skrattat mig igenom senaste veckan, nickat igenkändande och haft abstinensbesvär då mp3 spelaren ej kunnat nyttjas.  De allt för vaxfyllda öronen ömmar och hörselgångarna är rosenröda av mp3 spelarens nu mer  förgulnade proppar på hörlurarna.
 
Anledningen till detta är den helt underbara Martina Haag, som med boken "Martina koden" delat med sig av sig själv, sin familj och hennes tokroliga liv. Har skrattat så att rynkorna runt munnen nästan blivit permanenta och så att mannen där hemma undrat om jag åkt på någon form av graviditetsrus eller bara blivit  allmänt knäpp. När jag sedan förklarar det komiska i boken, anledningen till mitt skrattanfall så har han inte fattat någonting utan lämnat mig ifred skakandes på huvudet. Till min stora glädje förståss, då jag kunnat försvinna in till Martinaland igen ;-))

Detta var precis vad jag behövde, efter flertalet kriminalromaner/deckare i sträck. Visserligen har de varit bra de med men ibland behövs något helt annat. Längtar nu till hennes nya bok som kommer ut i juni........

Tack Martina Haag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback