* Solig fredag *

Fredag förmiddag och helgen stundar.
Känns finfint då SMHI spår finväder till helgen med 25 grader varmt ute.
Planerna är redan smidda, då tjockismamman ska inta ryggläge i solstolen ute på altan och lapa sol.
Det dåliga samvetet ska hon mota bort genom att städa  i ordning inne i det kaosartade hemmet i eftermiddag då hon kommer hem.

Innan kvällen är slut, då tjockismamman ska vila sina åderbrockspräckliga ben för dagen, ska hon dock ut och näta sista biten på staketet runt huset. Nykomlingen i familjen, lilla chihuahua/papillon valpen Thelma ska inte få en chans att smita ut från trädgården. På det viset vet den soltörstande mamman att hon lugnt kan luta huvudet tillbaka och låta solens värme föra henne in i lugnet.

Äntligen......

   


Kommentarer
Postat av: sannaTJ

härligt med varmt väder :)
Kolla gärna in på min blogg, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-09 @ 11:19:28
Postat av: Heidi

Heeej gumman!! Vad kul att se att du skriver i din blogg igen!! Har saknat dessa små uppdateringar!! Och GRATTIS i massor till det nya livet i magen!!! VAd roligt att ni ska få en till. Hur känns det?? Mår du bra? VAd säger barnen?

Mångar kramar!!! //Heidi

Postat av: Anonym

Hej

Hittade din blogg när jag sökte efter polisstudenter i Solna :)

Har precis fått mitt antagningsbesked och ska börja på PHS Sthlm i augusti. Har lite frågor och funderingar och undra om du kan hjälpa mig?
Med Vänliga Hälsningar
Cecilia

2008-05-15 @ 23:20:06
Postat av: * Jossan *

SannaTJ.
Har varit inne "hos" dig och kikat och det blir fler gånger.

Heidi.
Vad kul att du gillar att man är tillbaks ;-)) Det känns underbart att få en bebis till och vi lääängtar alla fyra. Jag mår toppen men börjar känna av foglossning. Bebis slår kullerbyttor i magen och mår prima. Ungarna är stormförtjusta över att få ett syskontill. De har ju tjatat efter en bebis i några år nu. Särskilt Elias, som pratar om magen och sin blivande lillasyster varje dag.

Cecilia.
Grattis, du är på väg mot en underbar resa! Det är bara att maila dina frågor, så ska jag svara efter bästa förmåga, [email protected]. Lycka till!

Kram till er alla!

2008-05-16 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback