* Vad hände *

På dagen idag var jag ute i trädgården iklädd ett par jeans och en luvtröja. Jackan åkte av då det blev alldeles för varmt då jag klippte och sågade mina äppelträd. Började även en liten rensning av döda och bruna växter i några av rabatterna. Fåglarna kvittrade i bakgrunden och den underbara känslan av vår infann sig. Började drömma mig bort...tänkte på alla mina blomkrukor som ska fyllas med färgsprakande blommor och fick lite lust att ta fram några av utemöblerna. Snart så är det väl ändå dags med första kaffekoppen ute på altanen...

Nu när jag ska gå och sova, så ligger snön alldeles vit och blank ute på marken...
Kontrast,  javisst!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Har precis blivit antagen till pliktverket, och eftersom du är utbildad polis tänkte jag höra om du kanske har några tips att ge?

MVH hanna

2009-08-09 @ 20:05:28
Postat av: Tanja

är du polis? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback